Thursday, October 29, 2009

MiNggU TeRaKhir

Banyak perkara terjadi antara minggu ini. Inikah asam garam yang disebut oleh orang2 tua kepada kita sewaktu lepas mengaji Muqadam. Kalau betul, boleh tahan jugak rasa asam garam ini. Saya cuba hilangkan rasa bosan ini dengan menulis untuk menghilangkan rasa bosan anda semua.

  • Saya penyokong Man Utd yang tegar. Kekalahan dikaki musuh ketat, Liverpool amat menguntung rasa payau dalam hati ini. Kepada penyokong lawan saya. Kalau berani marilah satu lawan satu. Ko pakai keris dan aku pakai pistol. Kita tgk sapa yang kena. Saya putarr Halim.
  • Saya bahagia bersama karenah kawan2 yang berlainan angkatan. Antaranya Ad seorang bekas ahli komando bersama ayam sabungnya suka melepak dan melihat tayangan amal untuk didermakan kepada Yayasan Kanser Malaysia. Saya kagum dengan anda. Manakala Mud, seorang pemuda yang berwawasan tinggi tapi hidup bersama alasan yang langsung menggatalkan hati saya. Alasan anda belum dapat membuat hati saya teruja. Maafkan diri anda sendiri. Begitu juga dengan Pak Mid, cerita anda membuatkan saya cukup kagum. Anda layak memberikan cerita anda kepada Razak Mohaiden untuk dijadikan filem. Tidak lupa juga kepada Azrai Khor. Walaupun tahun ini, jodoh anda tidak lama bersama Kedah, tapi keinsafan anda membuatkan anda tidak lagi pakar dalam Gelimart. Tapi anda pakar dalam permainan poker. Walaupun chip ada 400. All in je memanjang. Untuk saudara Apai, anda belum dapat tewaskan pasangan Cengko dan saya. Belum terlambat untuk anda mengasah bakat anda. Kita jumpa di KL. Manakala Pak Din tetap dengan taglinenya, Charr, Roti jala satu. Itu tak baik punya. Untuk saudara Zul, satu persoalan, bilakah kita nak karok lagu rappers lagi. Yo Yo Yo. ( Nama2 diatas adalah nama samaran dan dan cerita ini adalah rekaan semata-mata. Betul ke rekaan??). Anda semua membuatkan minggu terakhir saya baru bermula.
  • Final exam membuatkan saya menjadi kacau-bilau ibarat garuda melanggar mahamerungwangsa. Jiwa saya kosong. Apatah lagi otak saya. Tolonglah saya. Saya tak bersalah.....
Aduh mata ini ibarat ada gam cap gajah. Kita bersambung dalam episod kedua nanti. Nantikan tanyangan di tempat anda.

4 comments:

PapaRoe said...

Haha Liverpool bantai MU dan Gunners bantai Liverpool HAHAHA (gelak besar)

Jaha @ FiGo said...

HaHaha..aku nak gelak besar...MU bantai Gunners. Hahahaha

SenJa said...
This comment has been removed by the author.
SenJa said...

hmmm....kalo ikut turutan mula-mula MU bantai Gunners....then liverpool bantai MU....then Gunners bantai liverpool(terkini).......sapa Kuat?????kikiki (gelak kecik)

Post a Comment