Wednesday, November 4, 2009

Pejuang Keadilan


Maafkan saya kerana lama tak update blog ini. Saya masih lagi mencari ilham yang bernas untuk dimuatkan dalam entry ini. Mungkin malam ini atau mungkin esok atau mungkin bila2 yang memungkinkan saya. Walau apapun, Anda lebih bermakna dari segalanya.



Ini adalah pejuang berani mati yang telah dilatih untuk mempertahankan tanah air jika diceroboh oleh sesiapa sahaja termasuk anda. Awas, anda telah diperhatikan setiap masa. Diminta anda semua bangun dan berdiri tegak dan bersedia untuk menyanyikan Lagu kebangsaan. Haishh.....

Hahaha, ramai yang beranggapan ini adalah Rejimen 6 Askar Wataniah. Untuk pengetahuan anda ini adalah Team Soket Paintball. Sesiapa yang ingin mencabar kami. Dipersilakan, sila booking kami disini. Ok deh. Wa chow lu

3 comments:

SenJa said...

Bila nak p perang niee......?dah lama xdengar perkataan ....5 second...Readyyyyy!!!!!

PapaRoe said...

Joooooooommmmmmmmmmm..........

Jaha @ FiGo said...

Aku dah ketaq tangan dah nie. On roger aku. Tue bulehhh........

Post a Comment