Thursday, October 15, 2009

Persepsi Mata dan Hati Kosong Dalam Kalut

Currently mendengar -
Lenka - We Will Not Grow Old

  • Rock kah anda jika anda memakai pakaian hitam, dengar lagu metal dan berambut panjang.
  • Seni kah anda jika anda berambut dreadlock, jeans koyak atau pandai mendeklamasi puisi.
  • Ustaz kah anda jika anda selalu pergi ceramah agama, selalu pakai ketayap atau pergi ke masjid?Pastu aku nampak kau usung perempuan naik motor.
  • Indie kah anda jika anda pergi gigs tapi tak tau band pe yg perform?what the f
  • Mat kereta kah anda jika anda baru beli kereta pastu nak tunjuk sport rim baru depan aku?
  • Designerkah anda jika anda pandai photoshop?
  • Photographer kah anda jika anda ada kamera tapi tak pandai guna. Anda beli sebab ianya kool.
  • Rempit kah anda kalau pakai helmet apollo tu?
  • Cikgu kah anda jika anda sebenarnya tak nak jadik cikgu. Hati anda pada keje yg lebih padan ngan jiwa anda walhal sekarang susah nak cari keje.
Jiwa saya tiada di sini. Jiwa saya ntah ke mana. Balik lah jiwa. Saya kosong

4 comments:

PapaRoe said...

Jika nak tau... Kita adalah insan yang unik tiada siapa yang serupa walaupun kembar seiras. Ingatlah manusia boleh berjiwa binatang tapi tiada seekorpun binatang yang boleh jadi manusia, tiada hantu yang lebih mulia dari manusia dan jadilah anda seadanya.

Jaha @ FiGo said...

Aku terharu. huhuhu

SenJa said...

tp ada anakantu yang baik....siap p dengar ceramah.....hehe

SenJa said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment