Saturday, April 10, 2010

Anda Tanya Aku Jawab

Karim Daud

Saya ada kemusykilan sedikit. Kenapa Filem - filem Malaysia sekarang asyik buat cerita pasal Mat Rempit ngan Minah Rempit? Producer-producer dah takde idea ke nak buat filem?

Bagus soalan Encik Karim Daud. Saya suka soalan nie. Mencabar minda. Hari tu saya lepak dengan producer filem ni, dia cakap kat saya filem-filem rempit ni untuk rujukan adik2 yang masih di bangku sekolah yang kurang sumber rujukan untuk jadi mat rempit. Filem2 ni dapat bantu diorg menjadi mat rempit sejati. Pastu producer tu cakap dia dalam proses perundingan dengan National Geographic untuk buat dokumentari pasal Mat Rempit. InsyaAllah hujung tahun siap.



Gadis Manja Terencat

Sayer ader masalah. Sayer ader masalah dengan BF sayer. Dia suker sgt merajuk. Penat kitew nak pujuk die taw. Macamaner sayer nak pujuk dier nie?

Kepada Gadis Manja, problem macam ni memang selalu di alami oleh budak - budak sekolah yang baru nak up. Baru2 nak ada GF and BF. Senang je nak selesai masalah nie. Saya cuma boleh kate ADA AKU KISAH?!!!PEGI MATI!!!!.

2 comments:

xteam said...

saya dapati anda curang... perlukah saya berdiam atau bersuara?? bkn dgn saya.. saya lelaki jugak... tapi kan.. SAYA TAK KISAH... AWAK NAK MATI!!!!

Jaha @ FiGo said...

hahhahahhaha

Post a Comment